Mysigt

Igår hade jag och Viktor vår första kväll tillsammans utan cappe, eller vi va å käka på restaurang i max två timmar :) men det va kul att ut å käka tillsammans:)Casper var hos farmor och farfar, å jag tror han skötte sig helt okej :) inte lätt när man e tröttis på kvällen:)

Idag gick jag och marie ut på mysig promenad till hemlingby tidigt tidigt i morse... tidigt för att vara oss iaf:)  Tror casper gilla det, vi ångra oss att vi inte hade grillen med oss för det hade vart kanon att käkat där i solen :D

Vi myste me cappe innan vi gick ut å käka :D


Kommentarer
Postat av: marie

Mina finingar=D ja nästa gång blire grillen oxå, å d va tur att vi gick imorse för nu börjar molnen dra ihops sig:S

2010-04-16 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0