Casper 2 månader

Nu kan jag inte längre säga att tiden går fort, eller jo att det är mitten av April är sjukt, för jag e kvar i Februari men det känns som att Casper har vart med oss längre än två månader:)Hur som helst så fyller han två månader idag å vi ser framsteg varje dag, han har blivit en hejjare på att skratta och le å han försöker snacka istället för att skrika när han vill nått :) Vi supertrivs för det mesta, han kan fortfarande få magknip och panikskrika men det känns som vi börjar lära känna varandra riktigt bra nu :)

 
Cappe i morse, morgonglad kille :)


Casper fick vara superman idag




Hahaha igår va han riktigt glad ett tag, å så söt så det gör inget att han trycker ihop hela ansiktet för han e så go ändå


Kommentarer
Postat av: Annelie

Han är verkligen supersöt, er lilla skrutt! =)

"Bara" 10 veckor kvar tills jag får träffa min lilla vilding! Ser fram emot det! =) Kram på er!

2010-04-15 @ 15:10:44
Postat av: emma

sv: Ja Annelie snart kommer eran lilla bebis, fy så mysigt, då blire till att träffas med våra sötingar sen tycker jag :D Kraaam

2010-04-15 @ 15:13:30
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: Caroline

Saknar er!! :D Grattis till lillcasper!! :D pussen

2010-04-15 @ 15:40:13
Postat av: Lisa

grattis till 2-månaders-dagen :) Gud vilka härliga bilder :D hoppas ni har mys ikväll! ;)

2010-04-15 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0