Suprise

Ingen som var beredd på att jag skulle uppdatera lr ;D Men just nu e jag på fixa grejer humör, dricker ju kaffe då blir jag så :) så nu har jag studieförsäkrat (så äntligen får jag kanske min låning för den här månaden), läst igenom till seminariet i eftermiddag och nu blire kika lite på lägenheter och kanske plugga mer :)

Igår hade vi en helmysig kväll hos marie, tjejkväll ME LIKE, mia va ju här me Yasmina oxå, så helgo:) å i morron e det kräftis, så visst händer det saker:)



En gammal gammal bild på Marie Carro å Moi


Kommentarer
Postat av: Caroline

:D Supermysig old day, and yesterday and tomorroWW! <3

2009-09-03 @ 16:50:23
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0