Nu e det helger

Har haft en morgon i skolan idag, med en så jäkla cool lärare tänk om alla tänkte som han då skulle ingen vara utanför inte heller tror jag någa krig skulle förekomma.. men nu är inte verkligheten så, det  finns så många med förutfattade meningar och många som inte har kunskap om andras tänkande... oj nu blev man djup men älskar verkligen folk som kan fånga en och har nått klokt att säga:D

Igår blev det lite nätshopping, illa, men jag e stennöjd, iaf tills jag får hem det, har ingen aning om nått passar.. men men
I kväll väntas hockeykväll och förhoppningsvis kommer viktor hem med en systemkamera:D


Min fina bikin kom in på lager igen å nu köpte jag den:D



Å en fin sommarklänning, som tog slut på nån timme från nelly, kosta bara 299, vilket kap ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0