Mysig promenad

Nu har jag precis vart ute på en härlig promenad med mina flickor, Marie å Wilms. Äntligen har jag fått känt av sommarvärmen igen. det planeras en hel del inför midsommar som jag hoppas kommer bli en fin dag me massa skoj :D  Jobbar på, på dagarna funkar så bra och jag e knappt trött alls när jag kommer hem fast jag kliver upp så tidigt.

Lite härliga bilder från prommisen


Strålande sol å härliga ängar :D så underbart


Sötnötter









Lite Kärlek under promenaden, haha stackarna får inte vara ifred

Kommentarer
Postat av: caroline

hahahah va söta sniglar!! :D jag körde slaom med cyklen igår mellan alla eftersom det regnat så mycket haha!! riktigt härliga bilder gumman! miss you and marie! ska bli roligt å ses på lördag åh sen få fira midsommar sen med alla!! :D

2009-06-11 @ 21:49:45
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0