Hoppla

En Superkul helg med massor av härligheter,konstigheter och hemligehter... :D  Härligt väder och hästridning, grillning solning och första doppet.. konstigt att min mobil e borta... och hemligt att malin och anna kom upp å överraska Carro, nått som vi hållt hemligt ett bra tag nu:)


Ridning på G


Min svarta häst, så söt


Efter en två timmars tur, Marie jag carro och anna


Myyyser, så goa hästar


Grillning å tjejkväll på G




Marie and me, jag har tydligen bara en förstor underläpp ;D


Beach 09


Sweet

Mummms, årets första grillspett


Blire aldri klart så man får käka lr ;D


Vräker i sig


Jag va grym :)


Wilma har intagit Gävle, så passa er;D




Kommentarer
Postat av: Caroline

åh toppemysiga bilder!! haha rolig den är på dej och mig hahaha när vi hoppar högt haha! :P

2009-06-01 @ 20:31:28
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Caroline

ps de var en riktigt underbar helg!!! Tack så mycket! :)

2009-06-01 @ 20:32:08
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0