Bregott lr Lätta

Viktor och ja har alltid kört med lätta tror det är för att jag själv är uppväxt på det, men jag har hört att många tycker att bregott är det enda smöret men kan äta och att lätta smakar skit. å jag som följer strömmen köper så klart bregott, men det va nog det sämsta köpet, det är ju stenhåååårt. Va så glad i morse när jag fick mitt lätta igen å tur var nog det för i morse åt jag fralla och det lär ju vara omöjligt att bre med bregott..... va är det då som är så bra med bregott?
Bregott är dyrare, fetare, hårdare.... I don´t get it...



 Eller   

Kommentarer
Postat av: marie

lätta smakar skit, breogott måste du vara lite försiktig med, man får ta jättelite åt gången, och gott e d, och bara riktiga råvaror;)

2009-06-03 @ 11:35:27
Postat av: caroline

jag älskar bååååda ;) beror på om man orkar vänta eller inte på att de ska mjukna lixom! vi har båda hemma för syster gillar lätta och mor vill ha bregott! Mej spelar det ingen roll smör som smör !! :D

2009-06-03 @ 20:09:17
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Emma

va e det för nått i Lätta som inte e bra då? står på deras hemsida att det enbart är produkter från växtriket... ;) men marie du har ju alltid vart lite spec ;D Å carro ja smör som smör, smakar ju inte spec mkt om man inte äter en hel klump ;D haha puss på er flickorna mina

2009-06-03 @ 21:01:28
URL: http://emmi08.blogg.se/
Postat av: caroline

huvva va äckligt det lät med en heel klump! hahaah smöörklump ... hihi Lycka till med pluggandet båda två ! KRAM!

2009-06-04 @ 00:03:54
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: LinaH

Emma, jag vet inte vart jag ska börja! Men jag vet att vart du kan börja, på undersidan av paketen, jämför innehållet så får du se vad som menas med "bara råvaror från växtriket"! ta fram smöret när du kliver upp så är det perfekt tills du ska använda det, om du inte är sån som äter frulle en timme eller två efter uppstigning. Annars tycker jag att du ska köpa bregott mellan, den är lite mjukare redan från början...ja, det var väl det! Heja Bregott :)

2009-06-04 @ 13:50:15
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: Mia

Lätta smakar inte smör. Det smakar APA! Bregott är såååå gott (speciellt extra saltat), men kräver lite planering. Helt klart värt det!

2009-06-04 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0