Bosatt mig i Akalla

I morgon börjar jag jobba,  det som känns lite tufft är att väckarklockan kommer ringa 20 över 5 i morron på morgonen... aja jag lär ju klara det i två ynka veckor :)  Viktor har precis lämnat mig själv här i Akalla, var ett bra tag sen vi var ifrån varandra mer än 2-3 dagar...nu blire två veckor lite knappt... haha ungkarlsliv för hela slanten för honom :)
Vi har iaf  vart på en härlig promenad på ängarna här med wilma och även tagit lite bilder så här kommer dom :


Sötnöten i gräset

Jag blåser maskrosor, himmlans skoj

Viktors nya pjuks:)

Wilma va trött på prommisen

Kika på gässlingar vid playa de la Akalla

Viktor blev naturfotograf på begäran



Tar sig ett dopp i bäcken

Tokar oss

träffa en valp som charma omkull mig



åså  snart hemma igen

Kommentarer
Postat av: caroline

wilma är världens sötase huund hon gör sig så bra på kort! haha :D



Vi ses i veckan jag tänkte komma ut en sväng! :D PUSS

2009-06-07 @ 19:10:14
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: marie

fina bilder ni hade gumz.. å du får ha d så skoj på jobbet imorn, själv ska ja ha soooovmorgon;)

puss

2009-06-07 @ 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0