Tillbaka

Längtar efter mitt Gävle, lr mest till Viktor, har bokat buss så åker i morgon efter jobbet :D, Idag har det jobbats på och efter jobbet kom min sötnos carro förbi hos mig och käka midda, hon hade med sig en sallad, väldans somrig med jordgubbar och en hallon vinäger(?) cooolt:) å en söööt liten blomma åt mig :D Hon vet vad som gör en glad<3 Behövligt att få träffa henne blir inte så mycket under sommaren... Nää nu e det natti natt, e grymt slutkörd nu........


Bild från förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-07-10 @ 14:07:51
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Therese Clevenpalm

Vad fina ni är!! Puss på er!

2009-07-11 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0