sparkfest

Bebben har vart ganska lugn i magen nu i två dagar, några småsparkar men annars rätt lugnt, dessutom har jag haft konstigt ont i magen, känts som nån nerv legat i klämm... men idag e allt som det ska och det firar bebbe med kullerbyttor och lyckosparkar:D Härligt!

Nu börjar det närma sig slutet av den här kursen och snart börjar vår B-uppsats, och min sista kurs innan bebbe:) Så om jag pluggar på bra idag kanske man kan få lite små ledigt i morgon vore himmla härligt:) Min andra dator har Viktors jobbarkompis lycktas få tillbaka bilderna på :D Det e ju bara för underbart:D så snart slipper jag sitta me min lillskit till data när jag pluggar! hehe





Bara hon ligger i korgen e hon nöjd, men hur spelar ingen roll :D Sötnöten min


Kommentarer
Postat av: Caroline

Världens sötaste Wilma!!

2009-12-04 @ 16:34:57
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0