I dag e det ingen vanlig dag för idag e det carros födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!

Äntligen är det den 14 Maj då carro fyller 20år vecka 20..å ett stort grattis till henne:D
Kommer själv ihåg när man fyllde 20, enda gången jag tog kompledigt från jobbet ( fast jag har ca 50 timar kvar att ta av).
Så det kanske måste vara något stort, hmms ja man får gå på systemet , ett plus, va e det mer då?

Hur som helst jag vill inte bli så mkt äldre nu, ja trivs så jäkla bra nu me 22. Fast nackdelar med 22, du får inte campa på vissa campingställen om du inte fyllt 25! WHAT!? det e stört, ett par som vill tälta lixom. Massor me krogar du inte kommer in på, fast det brukar ju gå bra. Ja tydligen i bålsta får man bara gå på ungdomsmottagning tills man e 20, knas!

Dax för skola nu, å ett stort grattis till Anita också, som även hon fyller år idag!


Kommentarer
Postat av: Lottis

Snorvalpar :-P Kom igen när ni fyller 29, som jag gör i år.



PS- jag har bytt blogg

www.metrobloggen.se/lottis

2008-05-14 @ 14:20:15
URL: http://forever28.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0