Helg igen!

Denna helg kommer bli låååång. Har liksom inget spec inplanerat alls, förrutom midda hos Anita ikväll:)
Mina nära å kära ska bege sig ut åt andra håll, men jag behöver plugga så det blir nog bra!

Idag har vi dissekerat grishjärta i skolan, hehe rätt skoj, lukta lite mindre skoj!
Det äckligaste var nog när hon blåste upp en fårlunga, den såg ut som nån rymdvarelsegrej. Hehe man har kikat på för mkt läskigt på tv.




 Jag och lille fårlungan. ser inte så road ut va ;)?






Igår blev det en hel lyckad kväll hos Carro me tacos, jordgubbar å glass:D

     



Min nya Frilla.. ja kort e det iaf bak, men skönt, slipper man klippa sig på ett tag :D

    

Kommentarer
Postat av: emma

ditt barr blev faktiskt fint :)

är det hos carro det där? mysiga gardiner :)

2008-05-16 @ 14:06:02
URL: http://pemmylina.blogg.se/
Postat av: Madde

Usch, ditt skolarbete lät sådär trevligt :)

2008-05-16 @ 14:28:16
URL: http://tras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0