uppdatera din blogg nångång

Ja marie tyckte iaf det, å självklart lyder jag min gullunge!
har inte så mkt kul att skriva om och noll motivation igen, snacka om en riktig periodare!!!

Men en kul grej, en jäklans kul grej är att MIA min barndomskompis och en av mina närmaste vänner har blivit Mamma!den 28 November kom en liten flicka som heter Yasmina, så fin :) Grattis till Mia och Hassan :)
i morron ska jag åka och hälsa på :)

Annars då!? ja nu är jag nere i stockholm, augusti sist jag va ner.. å som jag latar mig, känner mej så lat så lat så lat, hmms men ibland får man vara det hoppas jag, är liksom inte så mkt som behöver bli gjort nu.

Viktors och min julklapp har kommit ett wii, så nu längtar jag tillbaka:)

Puss hej  

här e mitt julkort till mina flickor  hihihi:D

Kommentarer
Postat av: marie

tokmaja:D men äntligen så får man läsa lite blogg från min gumma:D å man får vara lat ibland hehe:P

2008-12-08 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0