Slut på tentaplugget

I morgon äre dax för tenta, skönt ska det bli, jag är snurrig i huvudet får inte in nått, tänk va skönt att lägga bort ett antal böcker:) Hoppas mitt höga blodtryck går ner efter tentan, 150/90 hade jag idag när jag va hos barnmorskan, det har ökat sen sist och måste dit på extra koll på torsdag, SUCK! Bebis låg iaf med huvudet neråt och barnmorskan trodde inte att den skulle vända sig nått mer, bara från olika sidor. SF 31cm och det va godkänt.

Har haft en underbar helg med fin fint dop för fina Elsa, sen fick vi träffa finfamiljen igen på en gymnastiklektion för 2-3 åringar, det gillades, nästa termin blire gympa för Casper oxå:) Resten av veckan har spenderats i skolböckerna,. På torsdag drar nästa moment igång, heldag både torsdag och fredag!

Dom här kläderna har jag tvättat tilll lillebror och dom är minimala, helt stört att Casper vart så liten!


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen

Ja det där med vagnar är kul :) Kollade priset på den donkeyn för några veckor sedan för jag ville ha en sådan också, haha. Den kostade samma som Urban Jungle som vi redan har så min man sa blankt nej :p



Många köper ju begagnat men de vill inte jag. Man har ju vagnen i många år så då är de kul om den är ny och fräch i några år.



Vår minsting kommer om fyra veckor senast :)

2012-03-21 @ 07:17:01
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Caroline

Lycka till gumman!! :D Saknar er satt och kolla igenom gamla bilder igår ååhh va skojj vi alla i Gävle har haft :D hihi måste måste måste upp snart till er !!! :D Hoppas blodtrycket sjunker! Kram på er alla Gävlebor<3

2012-03-21 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0