Oj va mkt besökare

Ja som knappt bloggar nu får fler besökare för varje dag, tror nog ni börjar bli lite nyfikna på lillebror ;)
Lillebror vänder och vrider sig som en orkan i magen, han har ju i flera veckor legat med huvudet neråt men nu helt plötsligt har den lille vänt sig, inget huvud neråt igår iaf. En månad har han på sig att komma på plats igen sen är det dax att anläda till våran familj:)

Det är en hel del skolstress nu, ändå känner jag mig rätt lugn just nu, tentan är om en vecka, en väldigt stor tenta men jag hoppas det går vägen, jag ska läsa in mig på alla sjukdomar nu så jag blir en bra sjuksyrra!

Casper sover fortfarande lite dåligt, ibland kommer han vid 4 och som senast vid 6, han är trotsig som en tok nu men jag kör för det mesta på att vara väldigt konsekvent, så hoppas jag att det lugnar sig. Dom där pussarna, kramarna och fina orden väger ju ändå över det jobbiga i att ha en två-åring ;D


Lite mobilbilder

Här öppnar Casper Albins present på Albins födelsedag,

tur att Albin är så jäkla go och låter Casper hjälpa till!

Fiska med pappsen är kul och Casper är rätt duktig på det också,

ibland stannar dock hela spelet när Casper blir tokig på fiskarna!

Ute och grillar för en vecka sen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

:D va härligt ni har det:D hoppas ni får sova ut snart och att tentan och skolan rullar på!! :D Du och Lisa kommer bli världens bästa sjuksyrror!!! :D Längtar så efter er alla i Gävle men någon gång 2034 kanske ja hinner upp och hälsa på haha :S fy mkt nu men snart så hoppas jag verkligen att vi hinner ses !! =) Kram på er alla där uppe!! :D

2012-03-13 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0