Tenta nästa

I morgon ska jag ha första läkemedelsräknings tentan, jag kommer klanta till mig det vet jag, men den första är mer en övningstenta, då den "riktiga" är i slutet av kursen, men klarar man den i morgon slipper man den sen :) Idag har vi haft besök av Albin med föräldrar, pizza och hallonpaj blidde det, grabbarna är ganska lika, väldigt busiga båda två :)
Viktor är och fixar crossen, han och crossen ska åka tävlingar hela helgen, jag och Casper ska nog försöka plugga lite, men vi ska mest busa och mysa ute, vi hoppas på fint väder...

Nu har vi fått upp gardiner oxå, hmms, nu måste vi få in lite färg, vi är lite fega när det gäller färg..

Kanske blir en kökslampa i nån fin färg:) Nån som sett några fina lampor? Vi letar för fullt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

åhhh guuuud så fint!!! Tokfint!! =) Verkligen eran stil juh!! :D <3 Bra jobbat!! =)

2011-05-19 @ 22:18:30
Postat av: marie

snyggt d blev=D duktiga ni är

2011-05-19 @ 22:36:24
URL: http://mariejo.blogg.se/
Postat av: Anna

Fasen va snyggt det blev! :D Good job! :)

2011-05-20 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0