Mycket:)

Allt rullar på så fint, fast det är lite mycket! Förra tentan vart jag grymt nöjd med och nästa hoppas jag det går lika bra med:) Vi har små fix kvar här hemma, lister lite tapeter och måla sen är vår lilla mellanvåning klar! Jag kommer vara mammaledig i sommar å casper börjar troligtvis på dagis i september i teknikparken som öppnar i höst, ska tydligen vara lite tekninkinspirerat vilket passar vår pilliga lilla kille hur bra som helst!
Ikväll ska det va städning i området men innan det ska vi köpa tapeter, nu blire det bara vita och svarta, för vi kan inte hitta nån färgglad tapet som vi båda gillar ;)

Lillen hjälper pappa med allt, inte konstigt att han mest bara vill skruva och borra å låta som en borr,

han har ju knappt sett nått annat!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja verkligen toppen. Vi ville verkligen spara de sista 250 föräldradagarna tills han blir större. Sen har han sånt stort behov av att träffa andra barn och få massor med stimulans. Linas matkasse är perfekt. Goda nya maträtter. Vi vann den här men kommer definitivt att göra om det. Allt bra med er? Kram

2011-05-03 @ 21:03:46
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad skönt att bli färdig. Vore jättekul att träffa er snart. Det är bara bra med oss. Jag vågar igentingen inte lämna Colin. Han som hittar på så mycket bus kommer säkert rymma. Är så rädd att han gör illa sig eller så. Kram

2011-05-04 @ 12:39:28
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0