Klippning på schemat :)

Snart e det dax för tjejkväll för mig å då måste man ju fixa till sig, så idag har jag bokat klippning, tyvär hade dom inte tid där jag brukar klippa mig så på det här stället skulle det kosta 1300kr... blöö men 300kr hit eller dit drabbar välle ingen fattig..... Marie å carro ska ta hand om lillen medan jag gör mig fin :) Mamma å Pappa e på väg upp till landet å kommer förbi snart å säger hej och tar med wilma, hehe det blir skönt både för mig å wilma:) Å i kväll ska vi på kalas goa Lina fyller ju ett år <3 Stort grattis till lilla lina sötnos!

Cappe å 25 åringen:) <3  (tar alla bilder från Maries blogg, hon har ju kamera me sig hela tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0