Ersättning e grejer det

Igår lyckades vi få i honom 150 ml ersättning å han fick inte upp nått :) å va en helgo bebis i flera timmar efter, tror han blev behagligt mätt å slappa att det spruta in i munnen på honom:) om ersättningen funkar bra kommer vi nog så småningom gå över till det för nu har jag ammat länge nog å han sätter ju bara i halsen och spyr...Helgen har vart fin med besök hos svärföräldrarna och grillning med Fredda och höggravida Therese:D Igår va jag å Viktor ner på stan å shoppa bebiskläder, det e ju så kul att handla kläder till lillen! surf-bodysar och hummle-pyjamasar. Å kassörskan på kappahl tyckte Casper va så söt, då sa jag att det e för att han e lik sin pappa, å hon svara att: vaa, nää han e ju så lik dej jö :D Första som tycker han e lik mej, glad morsa!


Äta lejon det e fina saker det

Men äta tumme e ännu finare


Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

hihi tack, ja han tränar på för fullt! >Men inte bara i gymmet utan när jag håller i honom så spänner han bak huvud och nacke och vill lixom se sig omkring. Plus att han helst vill sitta med nu, lägger jag honom ned så blir han förbannad, hehe han vat vad han vill den här herren ;) allt väl med er i dag ? haft en trevlig helg ? :) mvh

2010-06-07 @ 19:12:59
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: caroline

Klart han är lik dig!!! :D och farsan :P :D Vi ses på torsdag sötis!! =) ha så mys tills dess!!! =)



Ps jag har fixat det jag skulle fixat blev skitbra!! =) :D

2010-06-08 @ 09:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0