Lång dag

Börja dagen med en promenad till skolan med marie och linn, sen var det semenarium till 12, break i skolan fram till 17.00 sen har jag förelsäning på min extrakurs, om kol och astma fram till 20.00:)

igår fick jag hem mitt paket me lite kläder, passa faktiskt bra men färgerna stämde ju inte riktigt.. smällar man får ta!
Alla kläder som jag köpte var slut där nu, enda som fanns kvar var detta linne  fast i en annan färg...


              

            
De här linnet köpte jag fast de är gröna detaljer   


Nu är det dax för plugg, håller fortfarande mitt kaffeförbud, men tror jag bryter det idag för att orka me kvällen;D  Hörde från en klasskompis att mörkrostat kaffe inte har den där syran som finns i "vanligt "kaffe, kanske skulle testa sånt.
Hare gött hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilket fint!! jag vill också kunna unna mig kläder.. kanske ska skita i åre och köpa mig lite kläder i stället haha ses snart :P

2009-02-05 @ 14:39:30
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0