Duktiga Casper

Idag har vi haft besök av Emmy och hennes lilla Hugo, som säkerligen kommer bli en bra kompis till Viggo i framtiden:) Hugo är bara en och en halv vecka äldre än Viggo:)
Viggo och jag har vart ute på en kvällsprommis med Marie och idag funkade vagnen fin fint. Han har mest sovit och käkat nu i två dagar och allt blir så lätt då.

Casper visade va han kunde i eftermiddags, han byggde ett högt högt torn med klossar, inte trodde jag han hade tålamod för sånt men han koncentrera sig och byggde så försiktigt och fint. Åtta små klossar på varandra som högst, när tornet föll byggde han upp det igen. Vart är det tålamodet annars?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vilken stolt och söt!!! :D

2012-05-16 @ 10:56:37
Postat av: carro

nämen då =) Duktig han är pojken eran :D Hoppas ni får en tokgo helg! Själv har jag åkt på halsfluss tror jag eller iaf en väldigt tung förkylningen :/ typiskt tur att jag inte kom upp ändå :S Stor kram till era alla!

2012-05-16 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0