Vecka 30

Ännu en vecka har gått och nu börjar det kännas att man har en kula. Jag är lite otymplig i vissa sitautioner men än fungerar det fin fint, sammandragningar är jobbiga, så ofta får man gå lite långsamt när magen blir hård. I morgon är det besök hos MVC igen och jag får veta om dom vill göra nån speciell undersökning på magen och mini!

Idag har vi haft redovisning i skolan, något som brukar vara rätt lätt, men oj va dom andra grupperna hade gjort uppgiften ingående, blev lite pinsamt att vi tagit den lite för lätt.. men jag överlevde förmiddagen ändå!

Magen i dag vecka 30,  29+0.

Jag är välle inte bäst att ta bilder på magen men nån bild kan va kul att ha kvar!

Här har ni  en bild på när Casper låg i magen vecka 29

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Fina du, få ta kort på Lisa också och lägga upp på er tillsammans ;) annars så får jag kramas med era magar vecka 10 :D <3

2012-02-21 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0