Tur i oturen

Nä vi är hemma, det blev ingen resa den här gången och just nu är jag tacksam för att Viktor blev sjuk när han blev då han tillbringa natten på akuten. Han ska snart operears för blindtarms inflammation och mår skit dåligt. Tänk om vi hade åkt en dag tidigare va hade hänt då, betydligt krångligare iaf! Nu håller vi tummarna för att han kommer krya på sig snabbt. Vi var där och hälsa på en snabbis i morse och körde hem den andra bilen (TACK MARIE för hjälpen <3 ) och Viktor fick massor av slängpussar från Casper<3. NU ska jag också krypa ner en stund för i natt har jag inte sovit alls...Casper har precis slocknat efter att vart kanon go hela förmiddagen, tur att han inte vet vad han gick miste om!


Min lilla stjärna, förgyller verkligen tillvaron när det känns lite orättvist



 




Kommentarer
Postat av: Caroline

Verkligen tur i oturen hoppas han repar sig fort!! Trist med resan men det kommer fler flyg :) och snart kommer lille plutten :) <3

2012-01-10 @ 06:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0