Söndag

Så blev det Söndag och det är slut på den långa helgen. Igår hade vi farmor och farfar här som tog hand om Casper medan jag och Viktor provkörde lite volvobilar och Viktor blev helt kär i en xc60 även jag blev lite kär, superfin jö! idag har vi haft besök av Madde, Albin och Elsa, grabbarna lekte på som bara den, inte hann dom sova innan dom skulle ses så Casper slockna direkt när dom åkte. Väldans trevligt som vanligt!
I kväll laddar vi för att se hela Wallander filmen, hoppas jag håller mig vaken!
Veckan som kommer bjuder på ett Mvc besök, ett bvc besök och en kursstart.
Idag går jag in i graviditetsvecka 29 snart bara 10 veckor kvar, helt stört, hur ligger vi till i planering för bebis?! Dåligt tror jag, ingen vagn, inget skötbord, ingen nymålad spjälsäng, inget babyskydd, men vi hinner om bebis ligger kvar till 15 April!






här ligger Casper och sover just nu, en halv timme till sen får han vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0