Mini

Idag har jag haft heldag i skolan, vart på mvc och storhandlat. Jag är helt slut, intensiv dag och i natt sov jag inte kanon direkt, Casper har börjat vakna mitt i natten och är vaken i nån timme, man får gå in till han 4-5 ggr sen somnar han om, han försker somna om och skriker inte men efter ett tag ger han upp slänger ut allt i sängen och ropar lite tyst, mamma mamma.... bara studdsa upp då!

Träff med barnmorskan på mvc gick välle okej, alla värden såg fina ut, förrutom SF måttet (hur stor magen är).. den hade växt men inte speciellt mycket nu låg måttet på 25cm. Fick en tid om en vecka igen då en läkare skulle vara inkopplad för att bedömma va dom ska göra... Blir nog extra ultraljud i alla fall.
När Casper låg i magen gjordes ett tillväxt ultarljud och han hade en storleks avvikelse på 11%.
Så tydligen tillverkar vi små bebbar, även om Casper nu är precis lagom, bedömning på Bvc kommer i morgon :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0