LÖrdag

Här hemma finns det ingen tid över till internet, har haft fullt upp hela dagarna och vår lille har haft nån slags vakenhetsperiod då han knappt sover alls på dagarna och somnar runt 9 på kvällarna. Han har alltid vart tvärtom vi har alltid fått hållt honom vaken till 7 på kvällarna och väckt honom på dagarna då han gärna sover mer än två timmar... Under dom här dagarna har vi vart på leklandet med Colin och Sandra (en dag var Viktor och farfar där med han), besökt Lina och Lisa å jag har vart i skolan och pluggat.. Idag har vi vart i Hemlingby och kikat på får och gått i solen, jag har städat en våning och nu ska vi laga god mat till i kväll!

Viktor börjar må bättre och kan hjälpa mig med vissa saker, det har vart ganska tufft att ta hand om både Casper och Viktor, ingen tid för sig själv, jag har lite att ta igen nu ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0