Inte så rättvist :/

Min stora älskling mår inge vidare, nån slags magsjuka har han åkt på, en seg jävel som gjort att vi hela dagen gått och undrat om vi åker eller ej, nu ser det rätt mörkt ut då han mår så dåligt..
Tur vi har avbeställningsskydd..usch jag som planerat så, allt e verkligen fixat in i minsta detalj, blir så less.. men men det är bara en resa.. huvudsaken är ju att vi alla mår bra....och vi har ju ändå nått underbart att se framemot för om 3 månader har vi lillebror här:)

klockan 2 i natt bestämmer vi oss, jag ska fixa och dona så vi kan åka om det skulle vända TVÄRT!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh jag är så avis på er! Hoppas verkligen att ni får en toppenresa. Jätteroligt att se er igår jag log resten av dagen. Vi hörs när ni kommer hem. Kramar från oss

2012-01-08 @ 22:47:26
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0