Härlig period

I dag hade jag två seminarium med en annan grupp som jag aldrig vart i eller pratat med, hela dagen hade vi teaterövningar och lite små förhör. Hela julen har jag längtat tills denna dag ska vara över så jag bara kan tänka på resan och nu är den det. Dagen har vart kanon och jag har lärt mig en hel del, rollspel är nått jag tycker är helt okej ändå, även om jag inte är nån som vill stå i centrum.

Casper är på riktigt solstrålehumör, han är glad och gör saker så vi ska skratta hela tiden. Att klä på sig, byta blöja eller borsta tänderna är grejer som fungerar finfint just nu, dock har han krånglat lite med att somna två kvällar i rad, i kväll gick det bra , peppar peppar... i morse när jag lämna honom på dagis sprang han in och börja leka, kom sen när jag skulle gå och gav mej en bamsekram och en puss sen vinka han och fortsatte leka. Hur lätt ska det vara att vara mamma? Om det alltid vore så här lätt skulle jag kunna ha mängder av barn... Nu är sanningen en annan och jag håller tummarna på att Casper fortsätter i den här stilen JÄMT JÄMT!


Underbaraste DU<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0