Fredag

Härligt med Fredag igen, vi har det lungt i skolan för tillfället men jag måste ta tag i saker ändå för att klara den här terminen! Har vart och lånat lite böcker på bibblan som jag tänkte sätt mig och läsa igenom. När man har det så här lugnt kan man pyssla lite hemma också vilket är skönt, lite plugg och lite pyssel sen tar vi Fredagsmys!

I morgon ska Wilma och Anita passa lillen så jag och Viktor ska kunna ut och käka på kvällen, det ser jag framemot, nu var det längesen vi gjorde nått tillsammans en kväll sådär utan Casper. Det är bäst att passa på innan lillebror kommer då kommer det vara betydligt svårare att ha barnvakt..

Såhär gillar Casper att ligga, tokunge!

Mys i soffan med lite vindruvor som är fruktfavoriten!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vi har köpt en ny säng men inte fått hem den ännu. Nästa vecka tror jag att C hämtar den, Colin längtar så det ska bli spännande. Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

2012-01-27 @ 16:45:25
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin han e Casper och tänka sig snart 2 år galet!:) Finfin dress till lillebror :) Njut på av helgen och hoppas ni får mys i morgon!:) kram

2012-01-27 @ 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0