En sväng till skolan

Tänk att det tog så lång tid för mig att komma på att jag pluggar grymt mycket bättre i skolans bibbla än hemma.. ändå drar jag mig för att gå dom hundra metrarna till skolan.. Nu är det många böcker jag inte har så jag tänkte sätta mig där i eftermiddag och plugga inför vår muntliga tenta vi har när jag kommer tillbaka från solen!

Tvättmaskinen går på högvarv här hemma, vi måste ju ha massor med rena kläder när vi drar mot värmen, nu är det planering som gäller. Ikväll ska jag skriva upp viktiga grejer att packa och tänka på... än har vi saker att handla inför resan, typ sportskor till Casper!

Vår lilla tunnhåriga kille endast 5 månader gammal, myser i solstolen i Åstjärn efter dopet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0