2012

Andra dagen på det nya året och nu börjar allvaret igen, iallafall för en vecka framöver sen blire semester igen! Nyåret firades hos Madde Och Henrik med familj och två andra par med barn, bebisar och magar. Vi hade supertrevligt och tackar så mycket för en underbar kväll med massa god mat!

Idag har jag vart hos Barnmorskan och mätt magen och lyssnat på hjärtat, tog prover och sånt. Allt såg toppen ut dock var magen liten som barnmorskan förväntade sig. Om den växer lika dåligt som med Casper ville hon att vi skulle på tillväxt Ultraljud senare då hon tyckte Casper var lite väl tunn när han föddes.  Vikten låg på 7kg plus precis som förra graviditeten så mer än 12kg hoppas jag inte på! Nu ska jag börja knapra järntabletter så jag klarar av en förlossning.

Bus på nyår


Kommentarer
Postat av: marie

Så d va inte bara jag som tycker du har en liten bebismage;) men d va bra att allt såg bra ut me lilleman därinne, nu får han växa massor å komma ut tycker jag <3

2012-01-02 @ 17:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0