Trehjuling

Nu är det Fredag igen, vi har inte planerat så mycket för helgen förrutom att vi ska vinna några miljoner på V75 som vi alltid spelar på, på Lördagar! Ikväll blir det Fredagsmys med fläskfilegryta och massa annat gotta, hoppas även på att få se nån bra film:)
Casper är och tokar sig på förskolan och jag ska försöka mig på att plugga innan jag tar helg, har spenderat förmidddagen på skolan med att linda ben, gick ju väldans bra så det kanske är nått för mig!

Trehjuling är roliga grejer det!


Kommentarer
Postat av: Caroline

:D Hoppas ni får en toppenmysig kväll!! =) KRAM på er alla 3/4 :D <3

2011-10-28 @ 18:58:59
Postat av: marie

gofis då! <3

2011-10-28 @ 22:50:32
URL: http://mariejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0