Snabb vecka

Swisssh sa det så va veckan slut! Visserligen en fredag kvar men fredagar gillar vi. Jag gillar iof alla dagar när man pluggar då man kan vara lika upptagen/ ledig en Söndag som en Måndag.
Hur som helst gick samtalet igår på förskolan galant, jag gick där i från med ett smile! Jag hade förväntat mig att Casper va lite dryg och gnällig på förskolan men så verkar det inte. De tyckte Casper va en glad och enkel person som lyssnar när de säger åt honom. Han var duktig på att äta, att sitta still när det har sångstunder osv.. Jaha varför är han så busig/ gnällig / bråkig hemma vissa dagar!? Jag fick massor med energi att få liten att uppföra sig mot oss också nu :) Igår va han på strålande humör och vi hade en myspysig kväll tillsammans, nu ska jag hämta Casper å se va den här eftermiddagen/kvällen har att bjuda på!

Min duktiga PLUTT med massa bus i kroppen<3

TOK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0