Nyklippt

En bra dag med skola och viktor kom hem i tid, härligt att han slapp jobba över.. Casper hade sovit 2h 40min på dagis, inge vidare, sa åt dom att han måste sova lite mindre nu för han vaknar på tok för tidigt på morgonen, inte slagit fel en endaste dag, vid 5 börjar han låta, somnar om i småstunder fram till 6...inte ok! Kanske inte konstigt att jag gäspar mig igenom dagarna!

Idag har lillen blivit en kille igen ist för ett bustroll och idag skötte han sig fin fint när jag klippte honom, han kika på Rorri racerbil! Jag själv ska bli snygg i håret på Torsdag, min handledare från praktiken är ju frisör också så hon ska fixa min frilla :)

Lite fina efterbilder kommer en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0