Men då!

Usch nu har jag haft jobbig huvudvärk i två dagar, inge vidare kul! Idag har jag faktiskt tagit det lugnt några timmar på eftermiddagen då vi blev klara lite tidigare i skolan å det behövdes även om jag mår lika dåligt! Ska iaf pallra mig i väg och hämta Casper snart, först ska jag förbereda middagen så kvällen flyter på lite smidigt. Vi har haft redovisning idag som gick bra och resten av veckan behöver vi bara höra andra redovisa så det känns lite lyx!

Casper cyklar runt på sin nya trehjuling med kameraväskan runt halsen,

va dom små tar efter


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Första gången som kroppen liksom sagt stopp. Känns jobbigt efter alla motgångar och ingen framgång. Vilken fin cykel han fått. Jag har tagit hem en liknande till Colin också men skulle vilja måla om den. Vore jättekul att ses något. Ni får säga till när ni har tid vi gör ju inte mycket mer än hänger på sjukhuset. Massor med kramar till er

2011-10-25 @ 21:53:14
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0