Fullrulle

Ideér hit och dit gör att min vardag blir lite stressig. Viktor var ju på firmafest/fyllefest igår och jag fick för mig att baka bullar i morse.. ingen bra kombo med en Casper och en bulldeg... disk överallt, leksaker överallt, musli överallt (ligger fortfarande överallt) och en kaotisk morgon då jag sprungit mellan Casper, degen, fyllningen och disken nu återstår det att se om bullarna blev goda:) Casper blev iaf trött för han sover sött i sin säng nu, Viktor också för den delen ;)

Så här fina blev dom inte den här gången, en plåt brändes och sen gjorde jag två bull längder


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hehe vi var berädd på att Colin skulle vara dryg men ju mer man tränar och vänjer dem så går det nog bättre. Annars är ju Colin som en virvelvind.

2011-10-03 @ 22:19:15
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0