God morgon

Att sitta vid internet på dagtid har blivit helt omöjligt här hemma men nu har jag ett knep, flyttar jag datan till köket så når han den ju inte så då fungerar det ett tag. Igår sov han en kvart hemma på dagen å en halv timme i vagnen så egentid är lika med noll under dagarna! men sömnen på nätterna är faktiskt riktigt bra nu, peppar peppar! Sover oftast hela nätter från 7 til halv7. I natt blev det välling men då vakna han halv 8 ist! På dagarna har vi umgåtts med mammakompisar så vi har haft fullt upp, dessutom har vi vart med vår marie ( som är usel på att städa, ska hjälpa henne att städa ur sin gammla lägenhet idag som hon fick anmärkning på ;D Hahahha).  Casper har utvecklats massor å han e så glad å vaken hela dagarna så jag vette tusen om jag vill lämna över honom till Viktor nu hela dagarna, jag vill ju mysa med honom jö!

Casper 1 vecka

å 10 månader

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0