Varför dessa perioder?

Det kanske är tur att det är perioder som barn är dryga/ Super duktiga i. Just nu är Casper i perioden jag bestämmer själv när jag ska klä på mig /klä av mig. Tar man av pyjamasen så är det fel, han kan bli så förstörd så han inte vet vad han ska ta vägen. Samma gäller när overallen och allt annat ska på, det är ofta en kamp, Casper gråter, skriker och försöker med alla medel få av sig overallen och skorna medans jag kämpar åt andra hållet. Det är tufft men ofta måste bara overallen på speceillt när man har tider att passa. Nu är han dryg på förskolan också när overallen ska på nått som aldrig har vart något problem.. Istället är Casper nu väldans glad hemma,  (även på dagis), leker mycket själv, lätt att lägga, myser som tusan när han får åka vagn och käkar bra med mat. Men som sagt det är nog en period som går över och i morron kanske problemet ligger i att Casper vägrar somna?!

Hur som helst kan man bara var sur på honom i två sekunder för vem kan motstå den här söta krabaten

I morse när vi var påväg till dagis, han älskar verkligen att mysa ner sig i vagnen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

åh lille mysis :) Hoppas ni får en "glad-period" i julhelgen :) med no trots och overall åt rätt håll ;) =) God jul på er alla och lille knodden i magen :) kraam

2011-12-21 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0