Två dagar till julafton

Vi har nedräkning, nedräkning till att hela familjen ska mysa tillsammans i en vecka och fira jul i Åstjärn med släkt. Även nedräkning för att jag ska kunna lägga skolarbete åt sidan!
Igår va jag på stan och käka middag med Anna och Marie, på så sätt får jag komma bort ett tag från vardagen och snacka massa strunt med flickorna, hitta även en del på HM:s rea till Casper, såklart ;)
Ikväll blire att handla julmaten och packa för att tillbringa helgen i Åstjärn, Casper kommer troligen gå på dagis i morgon också, dock vare bara han och en till som skulle gå men jag känner att det vore toppen om jag kan plugga på förmiddagen då han ändå kommer vara bort två veckor från dagis och jag verkligen behöver ta igen dessa två veckor. Nu äre slut på lunchpausen och massa plugg står på schemat!

Läsa Mama tidningen är alltid lika spännande tycker Casper

Å jag tyckte det va lite spännande att den där granen har två ljusslingor.

Jag undrar hur dom fick upp dom där..!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0