Trött å grinig

Vår dag har vart helt okej men vi har haft en liten som vart på lite halvkasst humör. Sovmorgon fick vi i alla fall och det tackar vi för:) Casper har utslag över hela kroppen, små knottror, kan det vart 3 dagars febern han hade som övergått i nått sånt.. 
Idag har jag lagat gryta till middag, väldans gott tyckte både jag och Viktor, det blir nog fler gånger, har man bara tid att vänta på att grytan ska koka i ca 1h 30 minuter så är det väldans enkel rätt att göra.
Nu står en fruktsallad och väntar på oss vid 8 ska vi kika på en film Viktor laddat ner och förhoppningsvis orkar jag se hela filmen.

Busunge

Slockna vid 5 när jag skulle fixa iordning mat, det tar på krafterna att vara dryg

Efter middagen och byte av blöja 76 blev det mys med dom bästa nämligen Pappsen, nallen och vovven,

i dag var jag ingen favvo tydligen :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0