Snart nytt år

Det gäller att hinna med saker när det snart är slut på året, idag har vi tillbringat förmiddagen i Hemlingby där vi grilla korv och sprang runt och småfrös. Eftermiddagen bjöd på rea-shopping med Marie, så nu har man fyndat en del iallafall. Kläder till en tjockis som kommer bli ännu större  är inte kul att hitta. Hatar verkligen att bli så rund, inget passar men gravidkilona hoppas jag rasar av mig efter liten kommer precis som förra gången...
I morgon ska vi till Madde, Henrik, Albin och Elsa på nyårsfirande, väldans kul då vi inte hade tänkt fira speciellt mycket alls. Men när dessa godingar ville att vi skulle komma över så är det självklart man tackar ja:) kommer bli hur kul som helst, sitta hemma kan man göra nån annan kväll;D

Tack svärmor, hur söt som helst, min lilla goCasper, ska jag ha på ett halsband sen:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0