Kanske?!

Nu har jag blivit sugen på en ny vagn, bugaboo donkey är typ omöjlig att få tag i begagnad nu men kanske att det finns till i vår. Nu är jag sugen på en icandy peach eller en icandy pear. Två vagnar där barnen sitter på rad och vagnen kan även användas som singelvagn... dom vagnarna finns ute begagnade för ett hyfsat pris iaf:)

Snart ska vi skriva rim på julklapparna och dricka glögg och käka peppisar:)

Å ett stort tack till Anna panna för massa fina böcker till Casper i julklapp, vi älskar böcker!






Det här är några varianter man kan ha icandy peach blossom på.
Jag har inte alls gillat det där med att dom sitter på rad men jag känner ändå att den här vagnen borde vara väldigt smidig och jag tror inte det blir super ofta som vi i längre stunder behöver ha båda delarna samtidigt men det finns alltid möjlighet!
Har man med babyskydd får man bebben imot sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0