Glad och Go

Här hemma har vi julpyntat en hel del, granen är på plats och en del gardiner är bytta. Vi har smaskat glögg och pepparkakor, Casper och Viktor käkar med ädelost på, jag får dock nöja mig med att jag får käka det nästa år :) Hela familjen har åkt på dagisbacillerna och vi snorar i kapp. Casper har i två dagar vart på ett underbart humör efter förskolan, lekt och skrattat, pussats och käkat allt han fått,  somnat direkt när vi lagt honom och bara vart så go. Va vardagen blir bra när allt flyter på så fint!
Jag har börjat kika på sista minuten resor nu innan jul, vi är grymt sugna!!!

Morgon-skål med pappsen


Kommentarer
Postat av: Carro

Mys:)) Klart ni ska på sista minuten:)) Kraaam

2011-12-01 @ 22:09:01
Postat av: Malin

Guuuud så söt han är :)) Hoppas ni kommer iväg på en sista minuten!

2011-12-02 @ 19:54:21
URL: http://hejutlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0