Febern håller i sig

I natt hade Casper hög feber men i morse var den som bortblåst, vi busa och myste hela morgonen, tog oss en liten kort pulkatur och sen var det dax för lunch och vila. han vakna upp som en solstråle utan feber och vi busa fram till halv 4 då vi la oss och kika på barnprogram, vid kvart i 4 va han stekhet igen! så alvedon och bums va Casper tillbaka på banan igen... Dock är det nått som spökar för han kommer upp i så hög feber...

Jag har precis skickat in mitt individuella skolarbete så nu är det helg och jag tänkte lägga mig i ett varmt bad och njuta!


Kommentarer
Postat av: Caroline

lilltoken, hoppas han repar sig fort så ni kan fortsätta mysa i helgen :)

2011-12-08 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0