Dra me mej lillen på en tur

Snart e det slut pluggat för idag, motivation är lika med (nästan) noll.. dumt! Idag ska vi ner på stan å träffa Madde, grabbsen ska få leka lite så Viktor kan fixa lite i köket. Det går framåt i köket, vi har vatten och fläkt:) Så när jag kommer hem ska vi laga mat förhoppningsvis. I morse gjorde jag det, jag tog mig ut på en joggingtur, hela familjen va ute. Casper satt å gjorde imsevimse spindel och klappa händerna i farten å jag sprang så jag fick håll, men ändå en bra början:)



inga nya bilder här inte!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hej! Ja tack jag blev frisk när jag kom hem efter jobbet, som tur var. Allt bra med er? Kram

2011-04-13 @ 20:17:45
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Caroline

Härligt att det går frammåt med köket :D SKa bli superkul åh se sen :D Ni är så duktiga med era hus!! Så avis!! Blir nog ingen lägenhet förs om ett år för mig och karln i Uppsala :S han verkar vilja jobba lite till :S men men :) Åh visst vare härligt åh springa?! :D Förutom tränignsverken idag :P hahah Lycka till med everything bebe!! pusss<3

2011-04-14 @ 07:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0