Stor snarkaren

Cappson har sovit dåligt igen, eller nää det e jag som har sovit dåligt, tog säkert två timmar innan jag somna igår kväll, Casper snarka så högt, å bebisar får man välle inte putta på när dom snarkar!? hehe det gjorde jag iallafall men inte förens efter en timme, han sluta i nån sekund men fortsatte sen.. jaja jag somna tillslut å¨vakna vid 3 av att han var super täppt i näsan men sov, å kunde knappt andas, så jag fixa näsdroppar å sen hade vi en halvvaken Casper fram till 5... ikväll kanske vi far till Valbo igen för lite shopping men under dagen idag blir det bara till att slöa för jag e tröttmössa!


Min tokbebis i morse:)


igår när Casper försökte krypa lite grann, nått väldigt intressant måste ligga framför då går det bra ;)


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Roligt att du är med och gissar! Ska genast skrva med din gissning!

2010-10-09 @ 00:50:00
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0