Glad liten skit!

Va jag älskar dom dagarna när Casper är på sånt glatt humör, han kan lätt leka själv en bra stund å slocknar bums när han ska sova middag. Jag undrar om han är gladare nu för att han kan krypa!? Igår på öppna förskolan testa vi en lära-gå-vagn den gilla han som bara den så en sån blir det så fort vi hittar en vi vill ha:) Nu har även Cappson fått sin andra tand så jag tycker han borde komma igång med att tugga snart, tänkte prova att ge honom korvstroganoff (som jag lagat) till lunch, får vi se om det går hem ;D



Busar med leksakslådan på morgonen


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Han är alltid så glad och söt! Ja verkligen superskoj ska bli jätte kul att träffa er imorgon med! Det var okej på den här öppna men inte speciellt många som gick dit vi var 5 småbarn sen var det bara dagbarn med dagmammor. Men fikat var bättre! Hembakade mackor och fem kr billigare. Haha! Kram

2010-10-27 @ 12:34:51
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0