En fredag

Ikväll ska jag ha mysfredag själv eller Casper blir med fram till 19 men sen får jag klara mig själv, å det gör jag så bra så :) Annars i helgen hoppas jag vi hinner med att åka till tippen en vända, städa upp både i källaren å i övriga huset, fixa klart trappen, få upp alla lister å på söndag hinna med lite babysim på morgonen:) Inte ska vi sitta still inte, skulle va bra härligt att få in utemöblerna och kratta bort lite löv på tomten också;) Nää nu blire kaffe å gå ner å måla lister medans cappson sover:)

Suddiga morgobilder på oss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys :D Hoppas ni haft en mysig fredag!! =) KRAM!

2010-10-29 @ 19:17:16
Postat av: marie

Fina ni e mina bästa favoriter..

2010-10-30 @ 22:25:08
URL: http://mariejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0