Cross

Jag å Casper har inte fått sett vår Viktor åka cross under den här säsongen men idag hoppas jag att vi kan ta oss ut till banan å kika:) Casper e stor nu så nu fungerar det bättre än i början av säsongen:) Vi håller tummarna att crossen fungerar å att han håller sig på cykeln å vinner:)  casper somna om precis när min klocka ringde så jag kunde fixa iordning mig å packa ifred, skönt, men han hade gärna kunnat sovit mellan 6-8 också:D men man kan inte kräva för mycket av honom. Jaha den här helgen skulle jag plugga som en dåre på högskoleprovet, men nää det blidde inge av det.. hoppas jag kan ta en kväll i veckan å plugga, för jag måste få bra på det:)


Pappa Viktor för kanske 4 år sen när han körde enduro :)
kanske tar några fina kort på han idag om han har tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0