BVC

Nu sitter vi å inväntar ett besök på bvc, alltid lika spännande att gå dit, men idag ville hon att Casper skulle vara pigg för det va nån speciell undersökning.. kommer inte ihåg va det va.. Hur lätt är det att passa in så att han har sovit bra innan å är mätt... hmms.. aja jag ska gör det bästa av situationen, han ska snart gå upp å lägga sig å förhoppningsvis sova till kvart över tio för att sedan få gröt å vi beger oss iväg mot bvc:) Nu åker han runt i sin gåstol den är bara för grym, Casper kan underhålla sig själv bra länge!


ligger å spanar på tv:)

så här låg mina bebisar å kika på mig när jag käka frulle:) (ställningen där bakom byggde viktor ihop igår för att användas idag i trappen när vi tapetserar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0